Učenici 2.a/1 htt obilježili su Međunarodni dan tolerancije 16. studenog. Izrađen je plakat na kojem su učenici zapisali citate svjetski poznatih umjetnika, znanstvenika, političara i sl. o toleranciji. Putem obilježavanja Dana tolerancije naglasak je stavljen na međusobno uvažavanje i poštivanje, bez obzira na vjerske, rasne, nacionalne, rodne i druge različitosti.
Dana 10. listopada, učenici 2a razreda, smjera htt, obilježili su Dan mentalnog zdravlja kroz radionicu i izradu plakata. U uvodnom dijelu radionice učenici su se upoznali sa konceptom mentalnog zdravlja te sa čimbenicima koji mogu pozitivno i negativno utjecati na mentalno zdravlje. Zatim su, vodeći se novim saznanjima, naveli konkretne primjere i situacije koje mogu poboljšati, odnosno ugroziti mentalno zdravlje. Na kraju, učenici su, uz pomoć nastavnika, opisane mjere saželi u kratke slogane čija je zajednička poruka: „Čuvajmo mentalno zdravlje".
Poseban događaj u astronomiji za Vučedolce je bio onaj trenutak kada zviježđe Orion odlazi s noćnog neba. Posljednja noć kada ga još možemo vidjeti je proljetna ravnodnevnica i taj trenutak označavao je početak nove godine, početak proljeća i novog rađanja prirode. Učenici 3a thk razreda Ana Balić, Elizabeta Emić, Tea Kovačević, Gabrijel Majerski, Vanesa Peić i Mihael Peričić, učenica 1d/1 Tina Jerotić i učenica 3b/1 Anđela Buljić proučile su taj dio vučedolske povijesti i svoja znanja prikazali na školskom panou uz podršku svojih profesorica povijesti Jelene Petković i Dubravke Hrček i naše knjižničarke profesorice Ljilje Bardić.
Međunarodni Dan žena obilježili smo na nastavi povijesti razgovarajući o inspirativnim ženama, koje su promijenile povijest i utjecale na svijet svojim radom i primjerom. Naglasak smo stavili na činjenicu koliko je važna ravnopravnost žena; pravo na školovanje te sudjelovanje u društvu. Koliko se izuma i lijekova i pronalazaka možda nalazilo u njihovim idejama, da su samo imale priliku pokazati. Ipak, nabrojali smo žene koje su to uspjele. Nakon toga su učenici bili potaknuti da i sami malo istražuju te da po svim izboru naprave crtež jedne od tih žena, koji bi popratili tekstom, samostalno izdvojivši ono najbitnije i najupečatljivije. Sve smo to na kraju spojili u plakat pod zajednickim nazivom - Women who changed the world, tj. Žene koje su promijenile svijet. Na tome su radili učenici - 3.a/1, 3.c/1, 2.d/1, 3.b/1, 1.d/1 i 1.b/1.
S učenicima 2.c/1 i 3.a/1 obilježili smo Mjesec povijesti Afrikanaca tj. Black History Month. Temu smo obradili kroz nekoliko faza. Prvo metodom razgovora o temi te čitanjem članaka i pregledavanjem fotografija, kako bismo osvijestili problematiku. Zatim su učenici brainstorm metodom nadošli na ideju kako bi željeli da plakati izgledaju, koju poruku žele poslati i na koje bitne činjenice ukazati. Samostalno su kod kuće pripremili određene materijale te je uslijedilo spajanje slika i tekstova u svojevrsne kolaže. Učenice 3.a/1 odlučile su prikazati povijest ropstva te predstaviti bitne povijesne osobe koje su se borile protiv istoga te za prava i ravnopravnost Afrikanaca, što su popratili fotografijama, crtežima, inspirativnim citatima i kratkim crticama iz biografija. Učenik 2./1 razreda odlučio je odati počast Afričkoj kulturi i umjetnosti, hrani, plesu te navesti brojne poznate ličnosti iz pop kulture, književnosti, znanosti, sporta i glazbe, koji su pomogli prevazići poistovjećivanje ropstva kao jedinog poglavlja afričke povijesti. Cijeli proces stvaranja rezultirao je učenjem kroz kreativan način okrenut radu u skupini, ali i samostalnom istraživanju
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |