Edukacija iz poduzetništva i marketinga
Autor: Branka Škarica, 29. 3. 2016.
U okviru provedbe projekta 'Kompetencije za budućnost' u prostorijama Strukovne škole Vukovar od 15. do 18.3. održala se četverodnevna edukacija iz područja marketinga na temu „Marketinško planiranje“ i '' Marketing plan''. Na edukaciji su sudjelovali nastavnici i učenici Strukovne škole Vukovar, a svrha edukacije je stvaranje praktičnih i poduzetničkih kompetencija kod učenika, te lakšeg zapošljavanja na tržištu rada.
Fokus edukacije je bio upoznati učenike i nastavnike s temeljnim pojmovima marketinškog planiranja i poslovanja na marketinškim načelima, te definiciji samog marketinga. Tijekom edukacije su obrađena načela marketinga, razvojne faze marketinga, marketinške orjentacije,koncept marketing miksa (4P)te marketing strategija. Također polaznicima edukacije je prikazana važnost marketing plana u polsovanju poduzeća jer je marketing plan osnova svakog uspješnog biznisa. Nijedan ozbiljan posao danas ne možete započeti i raditi ako prije toga niste napravili poslovni i marketinški plan. Cilj teme je bila upoznati polaznike sa svrhom, metodologijom izrade te karakteristikama marketing plana. Uz osnovne pojmove, svrhu, ključne faze izrade i elemente marketing plana, polaznici su imali priliku upoznati se sa razradom marketing plana na konkretnim primjerima.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |