2013-03-11 07:55:06
Stručni posjet učenika
Stručni posjet učenika
35. SAJAM TURIZMA ( ITTFA )
4. MEĐUNARODNI SAJAM VINA BeoWine fair
8. MEĐUNARODNI SAJAM HOTELSKO-UGOSTITELJSKE ( HORECA ) OPREME
Beograd, 23.02.2013.
U skladu s Godišnjim planom i programom rada Strukovne škole Vukovar naši učenici iz obrazovnih programa turizam i ugostiteljstvo kao i poljoprivreda organizirano su posjetili Međunarodni sajam ITTFA, HORECA i BeoWine fair u Beogradu.
Taj jednodnevni stručni posjet ostvaren je pod voditeljstvom nastavnika Svetlane Mišić i Željka Đurića uz veliku pomoć kolega Branka Tošića i Jovanke Važić 23.02. 2013. godine. Za naše učenike i ove godine na sajmu je bilo dosta zanimljivih sadržaja.
Upoznavanje s turističkom ponudom, prikupljanje kataloga, fotografiranje zanimljivih sajamskih izložaka, a potom diskutiranje s nastavnicima u školi o svemu doživljenom na sajmu vrlo su vrijedna iskustva za naše učenike.
Najuspješniji u turizmu
Studenti Ekonomskog fakulteta i Fakulteta za turistički i hotelijerski menadžment Univerziteta Singidunum bili su članovi žirija na ovogodišnjem Sajmu turizma.
Najuspješniji izlagači po kategorijama:
Nacionalna turistička organizacija:
EGYPTIAN TOURIST AUTHORITY
Regionalna turistička organizacija
TURISTIČKA ORGANIZACIJA VOJVODINE
Turoperater / turistička agencija
ASTRA TRAVEL
Zdravstveni turizam sa pratećim programima
SPECIJALNA BOLNICA ZA REHABILITACIJU „RIBARSKA BANJA“
Hotelijerstvo (hoteli, moteli i hosteli)
HTT PALISAD A.D.
Etno i eko turizam
TURISTIČKA ORGANIZACIJA ČAČKA
Domaća destinacija
PARK PALIĆ D.O.O.
Hotelska oprema
COOL COFFEE BAR
35. MEĐUNARODNI SAJAM TURIZMA
„Putovanja u srcu“ moto je ovogodišnjeg, 35. Sajma turizma, na kome se predstavilo više od tisuću izlagača iz 46 zemalja svijeta. Turističke organizacije, agencije, turoperatori, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi, regije i zemlje sa svih kontinenata posjetiocima će ponuditi aranžmane za predstojeću turističku sezonu.
Ove manifestacije, kojima praktično počinje proljećna sajamska sezona, traju do nedjelje, 24. 02., a održavaju se na 15 tisuća kvadrata, u halama 1, 1a, 2, 3 i 4.
Zanimljivo je da je Njemačka, ovogodišnja „zemlja partner“, prošle godine prvi put predstavila svoju bogatu turističku ponudu na Beogradskom sajmu turizma, što je bilo dovoljno da prepozna potencijal ovog tržišta i odluči se za partnerstvo već u sljedećem nastupu. Riječ je o zemlji koja spade u vodeće destinacije u oblasti kulturnog turizma u Evropi.
„Regija partner“ ove godine je Budva, najposjećenija destinacija i središte crnogorskog primorja. Na budvanskoj rivijeri, dugoj preko 20 kilometara, nalazi se 17 prelijepih plaža.
Svoju egzotičnu turističku ponudu prvi put će predstaviti Kuba, a od dalekih destinacija vidjet ćemo brazilsku i indonežansku ponudu. Među učesnicima su i zemlje koje tradicionalno promoviraju svoje atraktivne destinacije – Turska, Grčka, Egipat, Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Slovenija, Bugarska.
Izlagački koncept: U hali 1 nalaze se turističke agencije, inostrane turističke organizacije, zemlja partner Njemačka, inozemni izlagači, nacionalne avio kompanije. Dio ovog programa biće i u hali 1a. U hali 2, na nivou A, osim turističkih agencija, svoju poslovnu ponudu predstavit će osiguravajuće kuće, fakulteti i više škole iz oblasti turizma i ugostiteljstva. Hala 3 rezervirana je isključivo za ponudu domaćih turističkih agencija. U hali 4 turističke organizacije predstavit će domaći turizam – planine, banje, jezera, salaše, regije, sela, gradove i općine.
9. MEĐUNARODNI SAJAM HOTELSKO UGOSTITELJSKE OPREME HOREKA
Ugostiteljsvo i turizam predstavljaju okosnicu turističke privrede, a taj segment poslednjih godina postaje sve značajniji i za predstavljanje na Sajmu. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme, HOREKA, 9. po redu, pruža priliku kompanijama koje se bave proizvodnjom i distribucijom ove opreme da predstave najnoviji asortiman svojih proizvoda.
Robne grupe:
oprema za kuhinje, restorane, barove, hotele i klubove
opremanje enterijera i eksterijera
oprema za bankete
profesionalna odjeća i obuća
stručna literatura i publikacije
Međunarodni sajam vina BeoWine fair
Jedna od najekspanzivnijih industrijskih grana u svijetu – proizvodnja i distribucija vina, predstavlja se od 2010. godine na Beogradskom sajmu. Pored domaćih vinara na Sajmu učestvuju i regionalni i svjetski poznati proizvođači vina, a BeoWine intenzivno promovira i vinski turizam. Održavanje ove manifestacije istovremeno sa Sajmom turizma, najatraktivnijim i jednim od najposjećenijih sajmova, jasno govori o značaju ovog događaja i u turističkoj privredi.
Na jednom mjestu predstavljaju se najugledniji domaći i regionalni proizvođači vina, vinski podrumi, kuće vina i kompanije koje distribuiraju ovo „piće bogova“. U ponudi je i kompletna oprema za vinogradarstvo i vinarstvo.
Organizatori Sajma vina nastoje da neka događanja postanu zaštitni znak ove manifestacije. Svake godine održava se takmičenje “BeoWine Challenge Cup”, na kome se u šest kategorija ocjenjuju najbolja vina Sajma. Svake godine se proglašava šampionsko crveno i bijelo vino. Aukcijska prodaja vina jedan je od nezaobilaznih segmenata ove smotre, a na štandovima izlagača svakodnevno se organiziraju i brojne degustacije.
Od 2012. godine posjetioci imaju priliku i da kroz male škole vina nauče nešto novo o vinima i vinskom bontonu. Stručni prateći program je sastavni dio svake manifestacije.
8. SAJAM SUVENIRA „POSETITE SRBIJU“
Turistička organizacija Srbije u hali 3 organizuje 8. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“. Ova manifestacija se već tri godine održava u okviru Sajma turizma i doprinosi promociji turizma Srbije kroz autentične proizvode ovog podneblja. Predstavljanje Srbije je osnovni cilj manifestacije, ali njen zadatak je i pospješivanje turističke djelatnosti, kao i otvaranje novih radnih mjesta.
Izlagači: Na preko 60 izložbenih pultova bili su predstavljeni suveniri iz svih regija Srbije. Svoje rukotvorine predstavile su turističke organizacije koje u svojim aktivnostima imaju i suvenirsku prodaju, udruženja koja se bave očuvanjem i njegovanjem starih i umjetničkih zanata, proizvođači suvenira kao i seoska gazdinstva koja su registrirana za pružanje usluga u turizmu.
|